Reklamacje i zwroty

Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.

Jak reklamować towar?

  1. Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj. Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze.Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  2. Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar.
  3. Nadaj paczkę na adres: 72-006 Mierzyn, ul. Za Wiatrakiem 6D/3, z dopiskiem „ECOBUD2 – REKLAMACJA”.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
  5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony/nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
  6. Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.

 

Jak zwrócić towar?

  1. Wypełnij formularz zwrotu  Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  2. Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar.
  3. Nadaj paczkę na adres: 72-006 Mierzyn, ul. Za Wiatrakiem 6D/3, z dopiskiem „ECOBUD2 – ZWROT”.

Pobierz już teraz Formularz zwrotu Ecobud2 [80 kB]

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: biuro@ecobud2.pl. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

W przypadku dostarczenia do Klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty zwrotu ponosi Sklep.